Zaznacz stronę
Scrum w Projektach IT – Tablica Kanban – 03

Scrum w Projektach IT – Tablica Kanban – 03

  Scrum jako zwinna metodyka zarządzania projektami, nie nakłada na zespół projektowy technik zarządzania, natomiast pozwala na samoorganizację zespołu. Jednym z istotniejszych elementów ... Czytaj więcej

Scrum w projektach IT – Przebieg – 02

Scrum w projektach IT – Przebieg – 02

  Jak wspominałem w pierwszym artykule, który znajdziesz tutaj. Scrum to metodyka zarządzania o charakterze iteracyjnym oraz przyrostowym. Iteracjami są poszczególne sprinty trwające w ... Czytaj więcej

Scrum w projektach IT – Wprowadzenie – 01

Scrum w projektach IT – Wprowadzenie – 01

Obecnie funkcjonujący świat, w którym wytwarzane jest oprogramowanie, wymaga coraz częściej zwinnego podejścia. Oznacza to, projekty, w których z góry zakładaliśmy budżet, harmonogram, czy zasoby Czytaj więcej

Baselinker w automatyzacji eCommerce

Baselinker w automatyzacji eCommerce

Wraz ze wzrostem popularności zakupów internetowych wzrasta ilość kanałów, za pomocą których możemy dotrzeć do nowych klientów. Często poza jednym głównym sklepem internetowym do promocji ... Czytaj więcej

Kampanie Google Ads dla eCommerce

Kampanie Google Ads dla eCommerce

  Jeśli posiadasz swój sklep internetowy doskonale wiesz, jak bardzo złożonym systemem jest e-commerce oraz jak wiele czynników ma wpływ na sprzedaż. Każdy biznes charakteryzuje się swoją ... Czytaj więcej

Projekt Feniks Powieść o IT, modelu DevOps

Projekt Feniks Powieść o IT, modelu DevOps

Projekt Feniks to książka dedykowana dla managerów, specjalistów IT oraz osób, którzy chcą lepiej zrozumieć biznesową część wytwarzania oprogramowania. W dość przystępny sposób pozwala zrozumieć, Czytaj więcej

Sprawdzone kampanie na Facebooku dla eCommerce

Sprawdzone kampanie na Facebooku dla eCommerce

Praktycznie i na temat opiszę kampanie, które, z perspektywy naszych dotychczasowych doświadczeń pracy z dziesiątkami klientów z różnych branż, najlepiej sprawdzą się w przypadku Twojego biznesu. Czytaj więcej

Jak stworzyć Workflow w sklepie internetowym?

Jak stworzyć Workflow w sklepie internetowym?

Workflow, którego celem jest przyspieszenie procesów zachodzących w przedsiębiorstwie, poprawa przepływu informacji, ograniczenie ilości błędów, czy zwiększenie zasobów zespołu, poprzez ... Czytaj więcej

Jak zabezpieczyć prawnie sklep internetowy?

Jak zabezpieczyć prawnie sklep internetowy?

Jeżeli regularnie dokonujesz zakupów online i tym samym jesteś częstym gościem sklepów internetowych, z pewnością zauważyłeś, że mimo pewnych różnic, łączy je całkiem sporo podobieństw. Czytaj więcej

Jak przygotować opisy produktowe, aby sprzedawały?

Jak przygotować opisy produktowe, aby sprzedawały?

Faktem jest, że opisy produktów to jeden z najbardziej istotnych elementów na stronie. To właśnie one są głównym czynnikiem, branym pod uwagę podczas podejmowania decyzji o zakupie. Czytaj więcej

Wdrożenie eCommerce b2b – gotowość przedsiębiorstwa

Wdrożenie eCommerce b2b – gotowość przedsiębiorstwa

  Zazwyczaj zaczyna się tak samo – „Wie Pan, chcielibyśmy wdrożyć B2B. Zależy nam na takich funkcjonalnościach (tutaj wymieniana jest słownie lub podsyłana lista funkcjonalności) i żeby dało Czytaj więcej

E-mail marketing w eCommerce – sprawdzone strategie

E-mail marketing w eCommerce – sprawdzone strategie

E-mail to niedrogi sposób na dotarcie do potencjalnych klientów. Jako źródło dotarcia do klienta posiada jedne z najwyższych konwersji w eCommerce. Czytaj więcej

Blog i jego rola w sklepie internetowym

Blog i jego rola w sklepie internetowym

  Dziś dotarcie do potencjalnego klienta to spore wyzwanie, zwłaszcza jeśli nasz budżet na reklamę i promocję jest mocno ograniczony. Jest jednak sposób, by wyjść do klienta i pokazać mu, że Czytaj więcej

Jak skutecznie sprzedawać na Ceneo?

Jak skutecznie sprzedawać na Ceneo?

Ceneo to obecnie największa porównywarka cenowa w Polsce oraz czołowa porównywarka Cen w Europie. W liczbach jest to 30 mln ofert,  26 tys. aktywnych sklepów internetowych oraz 23 mln ... Czytaj więcej

Strategie automatyzacji marketingu w eCommerce

Strategie automatyzacji marketingu w eCommerce

W zależności od narzędzia oraz potrzeb przedsiębiorstwa na wykorzystanie MA różnych scenariuszy może być dziesiątki. Tutaj skupimy się na tych najważniejszych, które powinny wnieść wartość w ... Czytaj więcej

Pozycjonowanie sklepu internetowego – 4 główne filary

Pozycjonowanie sklepu internetowego – 4 główne filary

Faktem jest, że pozycja sklepu internetowego w wynikach organicznych to kluczowa kwestia, na którą należy zwrócić uwagę. To właśnie jego optymalizacja i późniejsze konsekwentne działania SEO ... Czytaj więcej

eCommerce manager – rola i wpływ na organizację

eCommerce manager – rola i wpływ na organizację

Wraz z dynamicznym rozwojem sprzedaży online na przestrzeni lat powstało sporo nowych stanowisk odpowiedzialnych za działania marketingowe sklepu internetowego. Czytaj więcej

Case Study – Wdrożenie sklepu internetowego Napnell

Case Study – Wdrożenie sklepu internetowego Napnell

Pomysł na markę pościelową premium   Pomysł na sklep internetowy urodził się mniej więcej w połowie 2018 roku. Kiedy jeszcze pracowałem w jednej z wrocławskich korporacji. Pomyślałem, że ... Czytaj więcej

kluczowe współczynniki KPI w eCommerce

kluczowe współczynniki KPI w eCommerce

W przypadku marży brutto brane są pod uwagę tylko koszty związane ze sprzedażą towaru. Czyli koszty towaru, pakowania towaru, obsługi sklepu internetowego, płatnych mediów, specjalistów eCommerce, Czytaj więcej

automatyzacja marketingu eCommerce

automatyzacja marketingu eCommerce

Automatyzacja marketingu to sposób na zwiększenie efektywność obsługi sklepu internetowego. Ze wzrostem sklepów internetowych wymagane są kolejne automatyzacje e-commerce, które mogą usprawnić ... Czytaj więcej