Home 9 Zarządzanie eCommerce 9 Jak zbudować zespół w e-commerce?

Jak zbudować zespół w e-commerce?

utworzone przez | 11 maja 2022 | Zarządzanie eCommerce | 0 komentarzy

E-commerce rozwija się dynamicznie. Na rynku pojawia się coraz więcej sklepów i podmiotów specjalizujących się w ich obsłudze. Zmiany przepisów prawa, inflacja, stale rosnące koszty prowadzenia biznesu i zatrudnienia powodują jednak zmniejszenie marży i konieczność szukania efektywniejszych sposobów generowania zysków w organizacjach.

Często właściciele e-sklepów i e-commerce managerowie zastanawiają się nad nowymi metodami i narzędziami służącymi do zwiększania sprzedaży i automatyzowania marketingu, czatami, sztuczną inteligencją i wieloma innymi rozwiązaniami. Zapominają tym samym o pracy u podstaw, która opiera się na budowaniu efektywnego zespołu, doborze odpowiednich, zaufanych partnerów, zwiększaniu wydajności oraz skutecznej zmianie obszarów działania. […]

 

Najpopularniejsze modele rozwijania zespołów marketingowych oraz deweloperskich to:

 

  • Zewnętrzne firmy (agencje marketingowe,
    agencje e-commerce, software
    house’y),
  • zatrudnianie pracowników in-house
    (angażowanie specjalistów o określonych
    kompetencjach wewnątrz organizacji),
  • współpraca z freelancerami out-house
    (zlecanie zadań bezpośrednio specjalistom
    spoza organizacji).

 

Jak zbudować zespół e-commerce?

Więcej szczegółów w numerze dostępnym: tutaj

Zobacz inne artykuły w kategorii:  Zarządzanie eCommerce 

Grzegorz Sękowski

Grzegorz Sękowski

eCommerce Manager, Shopify Expert, konsultant ds. eCommerce. Pomagam wdrażać oraz zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych. Prywatnie miłośnik kina, oraz biegania.

5/5 - (5 votes)

eBook Shopify

Komentarze

Poland