Strona główna 9 Blog o eCommerce

Blog o eCommerce

Google Search Console SEO w eCommerce

Google Search Console SEO w eCommerce

Google Search Console dla eCommerce. Sprawdź jak korzystać z GSC w sklepie internetowym. Najpopularniejsze funkcje oraz raporty. Czytaj więcej

Customer Lifetime Value w eCommerce

Customer Lifetime Value w eCommerce

Customer Lifetime Value w eCommerce. Sprawdź w jaki sposób zwiekszyć retencję oraz żywotność w sklepie internetowym. Czytaj więcej

Jak zwiększyć średnią wartość koszyka w eCommerce?

Jak zwiększyć średnią wartość koszyka w eCommerce?

Średnia wartość koszyka to jeden z ważniejszych wskaźników w e-commerce. Sprawdź 9 sprawdzonych strategii na zwiększenie wartości koszyka w sklepie internetowym. Czytaj więcej

Migracja seo sklepu internetowego – Jak wykonać ?

Migracja seo sklepu internetowego – Jak wykonać ?

Wybór nowej platformy oraz migracja seo sklepu internetowego to często jedna z ważniejszych decyzji w kontekście rozwoju przedsiębiorstwa. Czytaj więcej

Testy A/B  – Czyli jak podnieść konwersję w eCommerce?

Testy A/B – Czyli jak podnieść konwersję w eCommerce?

Testy A/B to najczęściej wykorzystywany model w badaniu i podnoszeniu konwersji eCommerce. Sprawdź kompendium wiedzy o testach A/B. Czytaj więcej

Narzędzia eCommerce Managera

Narzędzia eCommerce Managera

Jak zbudować zespół e-commerce? Porównanie 3 najpopularniejszych modeli współpracy agencja - freelancer - pracownik in-house. Czytaj więcej

Google Optimize w optymalizacji konwersji e-commerce

Google Optimize w optymalizacji konwersji e-commerce

Koncepcja zwiększania współczynnika konwersji jest nieodłącznym elementem sprzedaży online. Przy rosnących kosztach marketingowych oraz kosztach CPC, marzymy o zwiększeniu przychodów, bez ... Czytaj więcej

Jak zbudować zespół w e-commerce?

Jak zbudować zespół w e-commerce?

Jak zbudować zespół e-commerce? Porównanie 3 najpopularniejszych modeli współpracy agencja - freelancer - pracownik in-house. Czytaj więcej

Shopify Czy Shopify PLUS – porównanie planów na Shopify

Shopify Czy Shopify PLUS – porównanie planów na Shopify

Shopify dostępny jest w 5 planach: Lite, Basic, Shopify, Advanced oraz Plus. Sprawdź czym różnią się poszczególne plany oraz jaką wartość mogą dostarczyć do twojego biznesu. Czytaj więcej

Remarketing w sklepie internetowym i jego rodzaje

Remarketing w sklepie internetowym i jego rodzaje

Jeśli prowadzisz swój sklep, z pewnością Twoim celem jest stałe zwiększanie sprzedaży i skalowanie biznesu. Jak pewnie dobrze wiesz, remarketing to użytkownicy, którzy odwiedzili Twój sklep. Czytaj więcej

Shopify markets – sprzedaż zagraniczna na Shopify

Shopify markets – sprzedaż zagraniczna na Shopify

Shopify to główna platforma SaaS (Software as a Service) ciesząca się ogromną popularnością na całym świecie między innymi w US, Kanadzie, Europie Zachodniej, a przez ostatnie lata również w ... Czytaj więcej

Cross – Selling i Up – Selling w sklepie internetowym

Cross – Selling i Up – Selling w sklepie internetowym

Jedną z najbardziej popularnych metod dodatkowej do-sprzedaży produktów w sklepie internetowym a tym samym podnoszenia wartości zamówień jest Cross-Selling i Up-Selling. Czytaj więcej

Modele atrybucji i atrybucja w sklepie internetowym – Jak mierzyć?

Modele atrybucji i atrybucja w sklepie internetowym – Jak mierzyć?

Atrybucja i modele atrybucji pomagają w analizowaniu i zrozumieniu sprzedaży w sklepie internetowym. Sprawdź, który model będzie pasował do Twojego sklepu. Czytaj więcej

1 Urodziny – blog eCommerce manager

1 Urodziny – blog eCommerce manager

Blog eCommerce manager obchodzi swoje 1 urodziny. Z tego powodu przygotowałem, krótkie podsumowanie ostatnich 12 miesięcy. Czytaj więcej

Kanały sprzedaży i źródła ruchu w sklepie internetowym

Kanały sprzedaży i źródła ruchu w sklepie internetowym

Źródła ruchu w sklepie internetowym, są to miejsca, z których pochodzi ruch, kierujący użytkowników na witrynę internetową. Czytaj więcej

Cele i Moduł eCommerce w Google Analytics

Cele i Moduł eCommerce w Google Analytics

Moduł e-commerce w odróżnieniu od standardowego raportu w Google Analytics tym, pozwala uzyskać informacjami o wielkości sprzedaży, wartości konwersji etc. Daje mnóstwo informacji o dokładnym ... Czytaj więcej

Strategia Social Media w eCommerce – 5 Sprawdzonych elementów

Strategia Social Media w eCommerce – 5 Sprawdzonych elementów

Korzystanie z kanałów social media to obecnie jedna z najpopularniejszych aktywności internautów. Nie powinno to zatem nikogo dziwić, że około 48% światowej populacji aktywnie korzysta z ... Czytaj więcej

Google Analytics w sklepie internetowym

Google Analytics w sklepie internetowym

Analityka w sklepie internetowym to jeden z najważniejszych elementów sklepu internetowego. Poprawnie skonfigurowany Google Analytics odpowie na większość pytań związanych ze sprzedażą, ... Czytaj więcej

Jak sprzedać sklep internetowy?

Jak sprzedać sklep internetowy?

Po 3 latach sprzedaży online (2 lata aktywnej) postanowiłem przekazać markę wraz ze sklepem internetowym osobom, które zajmą się jej rozwojem. W poniższym artykule przedstawię proces sprzedaży ... Czytaj więcej

Migracja sklepu internetowego – jak wykonać?

Migracja sklepu internetowego – jak wykonać?

Wybór nowego silnika sklepu internetowego, a następnie jego migracja to często jedne z kluczowych decyzji biznesowych podejmowanych w przedsiębiorstwie. Zmiana platformy eCommerce wiąże się ze ... Czytaj więcej

Social Media jako kanał sprzedaży w eCommerce

Social Media jako kanał sprzedaży w eCommerce

Z raportu Digital 2021wynika, że obecnie odnotowuje się aż 4,2 miliarda użytkowników mediów społecznościowych na całym świecie. Czytaj więcej

Strategia marketingowa dla sklepu internetowego – jak przygotować?

Strategia marketingowa dla sklepu internetowego – jak przygotować?

Stajesz przed wizją założenia sklepu internetowego? Wydawać by się mogło, że wybór odpowiedniego systemu do prowadzenia e-sklepu oferującego szerokie możliwości zarządzania sprzedażą, stanami ... Czytaj więcej

Agile jako zwinna metodyka zarządzania w IT

Agile jako zwinna metodyka zarządzania w IT

Agile według podręcznikowej definicji to rodzaj wytwarzania oprogramowania na podstawie modelu iteracyjno — przyrostowego powstały jako alternatywa dla metodyki typu waterfall (modelu klasycznego). Czytaj więcej

Scrum w projektach IT – Tablica Kanban – 03

Scrum w projektach IT – Tablica Kanban – 03

Scrum jako zwinna metodyka zarządzania projektami, nie nakłada na zespół projektowy technik zarządzania, natomiast pozwala na samoorganizację zespołu. Jednym z istotniejszych elementów Scruma ... Czytaj więcej

Scrum w projektach IT – Przebieg – 02

Scrum w projektach IT – Przebieg – 02

Scrum to metodyka zarządzania o charakterze iteracyjnym oraz przyrostowym. Iteracjami są poszczególne sprinty trwające w zależności od projektu od 1 do 6 tygodni. Poznaj jaki jest przebieg scruma. Czytaj więcej

Scrum w projektach IT – Wprowadzenie – 01

Scrum w projektach IT – Wprowadzenie – 01

Obecnie funkcjonujący świat, w którym wytwarzane jest oprogramowanie, wymaga coraz częściej zwinnego podejścia. Oznacza to, projekty, w których z góry zakładaliśmy budżet, harmonogram, czy zasoby Czytaj więcej

Baselinker w automatyzacji eCommerce

Baselinker w automatyzacji eCommerce

Wraz ze wzrostem popularności zakupów internetowych wzrasta ilość kanałów, za pomocą których możemy dotrzeć do nowych klientów. Do połączenia wszystkich kanałów często stosuje się systemy do ... Czytaj więcej

Kampanie Google Ads dla eCommerce

Kampanie Google Ads dla eCommerce

Jeśli posiadasz swój sklep internetowy doskonale wiesz, jak bardzo złożonym systemem jest e-commerce oraz jak wiele czynników ma wpływ na sprzedaż. Jednym z najlepszych miejsc pozyskiwania ... Czytaj więcej

Książka Projekt Feniks – Powieść o IT, modelu DevOps

Książka Projekt Feniks – Powieść o IT, modelu DevOps

Projekt Feniks to książka dedykowana dla managerów, specjalistów IT oraz osób, którzy chcą lepiej zrozumieć biznesową część wytwarzania oprogramowania. W dość przystępny sposób pozwala zrozumieć, Czytaj więcej

Sprawdzone kampanie na Facebooku dla eCommerce

Sprawdzone kampanie na Facebooku dla eCommerce

Praktycznie i na temat opiszę kampanie, które, z perspektywy naszych dotychczasowych doświadczeń pracy z dziesiątkami klientów z różnych branż, najlepiej sprawdzą się w przypadku Twojego biznesu. Czytaj więcej

Jak stworzyć Workflow w sklepie internetowym?

Jak stworzyć Workflow w sklepie internetowym?

Workflow, którego celem jest przyspieszenie procesów zachodzących w przedsiębiorstwie, poprawa przepływu informacji, ograniczenie ilości błędów, czy zwiększenie zasobów zespołu, poprzez ... Czytaj więcej

Jak zabezpieczyć prawnie sklep internetowy?

Jak zabezpieczyć prawnie sklep internetowy?

Jeżeli regularnie dokonujesz zakupów online i tym samym jesteś częstym gościem sklepów internetowych, z pewnością zauważyłeś, że mimo pewnych różnic, łączy je całkiem sporo podobieństw. Czytaj więcej

Jak przygotować opisy produktów w sklepie internetowym?

Jak przygotować opisy produktów w sklepie internetowym?

Faktem jest, że opisy produktów to jeden z najbardziej istotnych elementów na stronie. To właśnie one są głównym czynnikiem, branym pod uwagę podczas podejmowania decyzji o zakupie. Czytaj więcej

Wdrożenie eCommerce b2b – gotowość przedsiębiorstwa

Wdrożenie eCommerce b2b – gotowość przedsiębiorstwa

Wdrożenie eCommerce b2b często rozpoczyna się tak samo – „Wie Pan, chcielibyśmy wdrożyć b2b. Zależy nam na takich funkcjonalnościach (tutaj wymieniana jest słownie lub podsyłana lista ... Czytaj więcej

E-mail marketing w eCommerce – sprawdzone strategie

E-mail marketing w eCommerce – sprawdzone strategie

E-mail to niedrogi sposób na dotarcie do potencjalnych klientów. Jako źródło dotarcia do klienta posiada jedne z najwyższych konwersji w eCommerce. Czytaj więcej

Blog w sklepie internetowym i jego rola

Blog w sklepie internetowym i jego rola

Jednym z głównych elementów strategii contentowych jest blog firmowy. Dlaczego warto go prowadzić? Jak przygotowywać wpisy? Na czym się skupić? Na wszystkie te pytania odpowiem w poniższym wpisie. Czytaj więcej

Jak skutecznie sprzedawać na Ceneo?

Jak skutecznie sprzedawać na Ceneo?

Ceneo to obecnie największa porównywarka cenowa w Polsce oraz czołowa porównywarka Cen w Europie. W liczbach jest to 30 mln ofert,  26 tys. aktywnych sklepów internetowych oraz 23 mln ... Czytaj więcej

Strategie automatyzacji marketingu w eCommerce

Strategie automatyzacji marketingu w eCommerce

W zależności od narzędzia oraz potrzeb przedsiębiorstwa na wykorzystanie MA różnych scenariuszy może być dziesiątki. Tutaj skupimy się na tych najważniejszych, które powinny wnieść wartość w ... Czytaj więcej

Pozycjonowanie sklepu internetowego – 4 główne filary

Pozycjonowanie sklepu internetowego – 4 główne filary

Pozycja sklepu internetowego w wynikach organicznych to kluczowa kwestia, na którą należy zwrócić uwagę. To właśnie jego optymalizacja i późniejsze konsekwentne działania SEO przyczyniają się do ... Czytaj więcej

eCommerce manager – rola i wpływ na organizację

eCommerce manager – rola i wpływ na organizację

Wraz z dynamicznym rozwojem sprzedaży online na przestrzeni lat powstało sporo nowych stanowisk odpowiedzialnych za działania marketingowe sklepu internetowego. Czytaj więcej

Wdrożenie sklepu internetowego Napnell – Case Study

Wdrożenie sklepu internetowego Napnell – Case Study

Case study w jaki sposób przygotować brand, wdrożyć sklep internetowy oraz zacząć sprzedawać własne produkty. Jakie działania marketingowe podjąć, aby wypromować własne produkty. Czytaj więcej

Kluczowe współczynniki KPI w eCommerce

Kluczowe współczynniki KPI w eCommerce

Pozyskanie klienta w kanale online wiąże się z niemałymi kosztami. Aby weryfikować rentowność, a następnie ją mierzyć wykorzystuje się współczynniki KPI w eCommerce. Czytaj więcej

Automatyzacja marketingu eCommerce

Automatyzacja marketingu eCommerce

Automatyzacja marketingu to sposób na zwiększenie efektywność obsługi sklepu internetowego. Ze wzrostem sklepów internetowych wymagane są kolejne automatyzacje e-commerce, które mogą usprawnić ... Czytaj więcej

eCommerce to jedna z najprężniej rozwijających się branż w ostatnich latach. Sprzedaż online zyskuje coraz większe grono zwolenników, zarówno wśród klientów detalicznych, jak i biznesowych. Planujesz przenieść swoje przedsiębiorstwo do sieci, stawiasz pierwsze kroki w eCommerce lub sprzedajesz już online, ale chcesz pogłębić swoją wiedzę? Bazując na praktycznych wskazówkach od specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w powstał blog o eCommerce, na którego łamach znajdziesz solidną dawkę informacji zarówno z zakresu analityki eCommerce, prawa, marketingu, w tym contentu, kampanii PPC i social media, pozycjonowania i technologii eCommerce, jak i kwestii związanych z eCommerce B2B, zarządzaniem w eCommerce, czy project managementem. Na blogu znajdziesz nie tylko porady czysto techniczne, ale i artykuły dotyczące trendów i nowości w branży.

 

Blog o eCommerce – zarządzanie

 

Blog o eCommerce to baza wiedzy, która pomoże Ci nie tylko wdrożyć się w specyfikę branży i stawiać pierwsze kroki w świecie eCommerce, ale i usystematyzować wiedzę, którą już posiadasz. Na łamach bloga znaleźć można między innymi informacje z zakresu zarządzania w eCommerce. Artykuły uwzględniają szczegółowe wyjaśnienie, czym jest strategia marketingowa, co powinna uwzględniać i dlaczego jest tak ważna dla każdego przedsiębiorstwa. Wraz z doświadczonymi specjalistami w tym zakresie prezentuję 6 kluczowych etapów budowania strategii marketingowej, na które składa się analiza sytuacji, określenie celów, wypracowanie strategii i taktyki, ustalenie działania oraz regularna kontrola podjętych wcześniej działań. Zapoznając się z treścią artykułu, zrozumiesz, czym różni się strategia od taktyki, co istotne z punktu widzenia początkujących w tej branży – wciąż te dwa pojęcia są mylnie utożsamiane ze sobą, co wpływ ma na sukces e-biznesu, co również wyjaśniamy w publikacji. Na blogu znaleźć można również publikację na temat kluczowych współczynników KPI w eCommerce. Przybliżamy też temat roli eCommerce managera w firmie, wyjaśniając, co należy do jego zadań oraz jakimi cechami powinien się wyróżniać, aby nie tylko usprawniał działanie biznesu, ale i realnie wpływał na jego rozwój.

 

Blog o eCommerce – technologie

 

Zarówno proces tworzenia, jak i utrzymanie i rozwój e-biznesu to spore wyzwanie na dynamicznie rozwijającym się rynku eCommerce. Dlatego też blog o eCommerce uwzględnia artykuły z zakresu technologii wykorzystywanych w tej branży. Na łamach publikacji znaleźć można praktyczne wskazówki dotyczące wyboru platformy sprzedażowej, integracji systemów, narzędzi, z których warto korzystać w swoim przedsiębiorstwie, aby móc usprawnić pracę zespołu i skalować biznes. Zapoznając się z publikacjami dostępnymi na stronie, dowiesz się, między innymi, czym jest workflow w sklepie internetowym i jak go stworzyć, uzyskasz odpowiedź na pytanie, jak prawidłowo i sprawnie przeprowadzić migrację sklepu internetowego, poznasz szczegóły na temat narzędzia, jakim jest Baselinker. Treści, jakie zawiera blog o eCommerce, pozwolą Ci lepiej zrozumieć automatyzację, poznać sprawdzone, rekomendowane technologie, dzięki którym nie tylko rozwiniesz swój biznes, ale i na dłużej zatrzymasz przy sobie klientów, dostosowując swoje działania do ich potrzeb zakupowych.

 

Blog o eCommerce – prawo

 

Branża eCommerce odnotowuje ogromny wzrost. Nic w tym dziwnego – zarówno sytuacja na świecie, jak i specyfika klientów oraz stale rosnąca świadomość zakupowa konsumentów sprawia, że coraz chętniej dokonujemy zakupów w sieci. Chcesz rozpocząć swoje działania w branży? Pamiętaj o kwestiach prawnych, które w przypadku eCommerce bywają dość zawiłe. Blog o eCommerce dostarczy Ci również wiedzy z tego zakresu, pozwalając uniknąć najczęstszych błędów popełnianych np. podczas tworzenia e-sklepu. Na łamach artykułów dostępnych w tej kategorii wpisów znaleźć można nie tylko porady prawne stanowiące proste i jasne wytłumaczenie kluczowych zapisów prawnych bezpośrednio związanych ze sprzedażą w Internecie, ale i praktyczny przewodnik stanowiący szczegółowe case study ze sprzedaży sklepu internetowego. W poradniku dostępny jest opis, jak krok po kroku przeprowadzić sprzedaż, począwszy od znalezienia klienta, przez aspekty prawno – księgowe. Zapoznając się ze wpisami z tej kategorii, dowiesz się, jak powinien zostać skonstruowany regulamin sklepu internetowego i po co tak właściwie należy go stworzyć, zrozumiesz znaczenie polityki prywatności e-sklepu, dowiesz się, jaką rolę odgrywają pliki cookies i dlaczego Twoim obowiązkiem jest informowanie o nich odbiorców. Specjalista z zakresu prawa eCommerce podpowiada, na jakich ustawach i przepisach prawnych warto się wzorować, w sposób jasny i zrozumiały wyjaśniając, czym są checkboxy i jak stworzyć formularz zapisu na newsletter, który obecnie stanowi jeden z nieodzownych elementów sklepu internetowego i składowych działań contentowych.

 

Blog o eCommerce – marketing

 

Marketing w branży eCommerce to jedna z kluczowych i mocno rozbudowanych kwestii. Dlatego też blog o eCommerce uwzględnia merytoryczne artykuły również i z tej dziedziny. Na łamach strony znaleźć można zarówno publikacje z zakresu SEO, kampanii PPC, e-mail marketingu, content marketingu, jak i działań wpisujących się w dziedzinę social media. Specjaliści z zakresu marketingu podpowiadają, między innymi, jakie możliwości daje Google Ads, co można osiągnąć dzięki kampaniom Facebook Ads i jak wykorzystać możliwości najpopularniejszych kanałów social media, aby nie tylko zwiększyć konwersję, ale i wypracować świadomość marki, wzmacniając więź z klientem. Wyjaśniamy, jak komunikować się z odbiorcami i na co zwracać uwagę, tworząc strategię komunikacji, jak dostosować język do specyfiki odbiorców oraz jak dopasować komunikaty, aby były nie tylko atrakcyjne, ale i odpowiadały na potrzeby użytkowników. Z artykułów dowiesz się, między innymi, jak przygotować strategię social media – w tej publikacji dzielimy się 5 sprawdzonymi wskazówkami i wyjaśniamy, dlaczego akurat te rozwiązania pozwolą Ci osiągnąć ustalone wcześniej cele biznesowe. Poznasz również szczegóły dotyczące contentu na stronie sklepu – specjaliści z tej materii dzielą się radami, jak tworzyć opisy produktów i artykuły na bloga, aby nie tylko były utrzymane w typie SEO friendly, ale, aby były atrakcyjne dla odbiorców, a co za tym idzie, by sprzedawały. Zgłębiamy również temat płatnych kampanii PPC, wyjaśniając, kiedy warto się na nie zdecydować i jak prawidłowo odczytywać pozyskane dane i wyniki z kampanii. Blog o eCommerce to również baza informacji i spostrzeżeń z zakresu automatyzacji marketingu eCommerce, potencjału, jaki kryje się w działaniach wpisanych w e-mail marketing i przydatne rady związane z tym, jak skutecznie sprzedawać na Ceneo.

 

Blog o eCommerce – baza przystępnej wiedzy

 

Branża eCommerce to również sektor B2B, czyli business to business, który odnosi się do transakcji dokonywanych pomiędzy firmami. Na łamach publikacji z tej dziedziny eCommerce wyjaśniamy między innymi, jak powinno wyglądać wdrożenie B2B. Artykuł uwzględnia merytoryczne wskazówki dotyczące zarówno wyboru platformy, konfiguracji z innymi systemami, jak i działań, jakie należy podjąć, aby osiągnąć sukces. Blog o eCommerce uwzględnia też kategorię Project Management, gdzie znaleźć można wpisy dotyczące skutecznego i rzetelnego zarządzania projektami. Publikacje stanowią wyjaśnienie, co składa się na zarządzanie projektami, jakie zadania i wyzwania leżą po stronie project managera. Przybliżamy temat realizacji wdrożeń sklepów internetowych z wykorzystaniem najbardziej popularnych technik eCommerce, do których zalicza się Scrum i Agile. Poza typowo technicznymi tematami, na łamach bloga dzielę się również własnymi doświadczeniami, które zdobywałem zarówno podczas pracy jako project manager, jak i właściciel sklepu internetowego.

 

Blog o eCommerce to też miejsce, gdzie znajdziesz szczegółowe case study. Dzielę się studium przypadku z zakresu wdrożenia sklepu internetowego Napnell, którego właścicielem byłem przez 3 lata. Ta publikacja uwzględnia zarówno historię powstania marki, jak i stanowi szczegółowy opis, jak krok po kroku przebiegały prace nad sklepem. W artykule dzielę się zarówno kwestiami związanymi z developmentem produktu, projektem graficznym sklepu, wykorzystanymi narzędziami i systemami, tworzeniem workflow połączeń, kanałów sprzedaży, jak i działaniami marketingowymi. Wyjaśniam, dlaczego zdecydowałem się na konkretne rozwiązania. Case study uwzględnia też błędy, jakie popełniłem na początku prowadzenia sklepu. To istotna kwestia, na którą powinien zwrócić uwagę każdy, kto zaczyna swoje działanie w eCommerce. Blog o eCommerce zawiera też komplet informacji na temat tego, jak prawidłowo przeprowadzić sprzedaż sklepu – to również case study stworzone na bazie własnych doświadczeń, w którym uwzględniłem ścieżkę, jaką należy przebyć, aby przekazać sklep internetowy nowemu właścicielowi.

 

Blog o eCommerce powstał w celu usystematyzowania wiedzy z zakresu szeroko pojętego eCommerce. Mam nadzieję, że przedstawiona w artykułach wiedza pozwoli Ci lepiej zrozumieć branżę, wdrożyć działania, które usprawnią Twój biznes oraz znaleźć rozwiązania, dzięki którym znajdziesz sposób na skalowanie swojego eCommerce. Poza merytorycznymi wpisami blog o eCommerce jest również miejscem, gdzie znajdziesz recenzje specjalistycznych książek, które powinny znaleźć się w biblioteczce każdego, kto rozpoczyna swoją przygodę z eCommerce oraz szczegóły dotyczące mojej działalności w sieci.

Poland

Wyrażam zgodę na przetwarzanie imienia oraz adresu e-mail w celu wysyłki Newslettera. Zaznaczając zgodę jednocześnie akceptuję warunki Polityki Prywatności. Zgoda jest dobrowolna i może zostać wycofana w dowolnym momencie.

 

Newsletter eCommerce

Wyrażam zgodę na przetwarzanie imienia oraz adresu e-mail w celu wysyłki Newslettera. Zaznaczając zgodę jednocześnie akceptuję warunki Polityki Prywatności. Zgoda jest dobrowolna i może zostać wycofana w dowolnym momencie.