Home 9 Case Study eCommerce 9 One-page checkout Shopify Plus – Case Study

One-page checkout Shopify Plus – Case Study

utworzone przez | 21 grudnia 2023 | Case Study eCommerce, Shopify PLUS, Shopify Polska | 0 komentarzy

Według badań na które powołuje się Shopify, Checkout Shopify odznacza się wyższa konwersją o 15% od konkurencji, a co 10 transakcja w eCommerce w US jest realizowana z wykorzystaniem Checkoutu na Shopify, źródło: https://www.shopify.com/checkout.

One-page checkout, to jedna z głównych zmian, które zostały zrealizowane na platformie w 2023 r. Wcześniejszy checkout składał się z 3 kroków: Informacje, Wysyłka, Płatności. Obecnie wszystkie te 3 kroki zostały skondensowane do jednej strony (One-page checkout).

 

Korzyści One-page checkout Shopify

 

  • Wyższa konwersja. Mniej kroków i kliknięć które należy wykonać w trakcie realizacji transakcji wpływa na wyższą konwersję.
  • Dokładniejsza analityka. Dodając produkt do checkoutu monitorujemy tylko jedno zdarzenia „begin checkout”, bez rozróżnienia poszczególnych etapów: informacje, wysyłka, płatności.
  • Wydajniejszy i szybszy checkout.

 

Jak wdrożyć One-page checkout na Shopify?

 

Wdrożenie jest stosunkowo proste pod warunkiem, że nie mieliśmy wdrożonych customowych zmian, przygotowanych w edytorze Shopify Scripts. W takim przypadku potrzebne będzie wsparcie Specjalisty ds. Shopify i migracja ustawień poprzedniego (kilku-krokowego) checkoutu do One-page checkout. (Dotyczy wyłącznie planów na Shopify PLUS, korzystających z Shopify Scripts).

Poniżej instrukcja w jaki sposób włączyć jednoetapowy checkout na Shopify.

Settings → Checkout → Customize

Settings → Checkout layout → One-page checkout → Save

 

O marce Intenson

 

Intenson to Polska marka produkcyjna specjalizująca się w produkcji Suplementów i Super Foods. Firma posiada jedne z najnowocześniejszych zakładów produkcyjnych w Polsce i Europie.

 

Cel wdrożenia

 

  • Wzrost współczynnika konwersji ecommerce.
  • Wzrost ilości zrealizowanych transakcji. Wdrożenie oficjalnej i bezawaryjnej integracji Przelewy24.
  • Poprawa User Experience i Customer Journey, poprzez ograniczenie ilości kliknięć i kroków oraz poprzez dodanie mapki z punktami odbioru paczkomatów (Atlas Pickup Points).

 

Wykorzystane narzędzia i technologie

Shopify PLUS

Shopify PLUS

Shopify PLUS

Przelewy24

InPost Paczkomaty

InPost Paczkomaty

Atlas PickUp Points

Atlas Pickup Points

Checkout przed wdrożeniem

 

Widok poprzedniego checkoutu składającego się z 3 kroków: Informacje, Wysyłka, Płatności oraz z paczkomatami w formie rozwijanej listy.

 

 

One-page Checkout

 

Widok jedno-etapowego Checkoutu z błyskawicznymi płatnościami oraz punktami odbioru w formie mapki.

One Page Checkout Shopify

Podsumowanie

 

Mam nadzieję, że artykuł był dla Ciebie pomocny pozwolił Ci zrozumieć różnicę między poprzednim a obecnym One-page checkout na Shopify.

Zobacz inne artykuły w kategorii: Shopify Polska

5/5 - (6 votes)

Na skróty

eBook Shopify

Komentarze

Poland