O mnie
Miło Cię poznać! 🙂 Nazywam się Grzegorz Sękowski, zawodowo zajmuje się: zwiększaniem sprzedaży, migracjami ecommerce oraz zwiększaniem współczynnika konwersji. Przygodę z eCommerce rozpocząłem od stworzenia własnej marki pościeli premium Napnell w modelu D2C, którą sprzedałem w 2021r. Link do Case Study z wdrożonego sklepu znajdziesz [tutaj].
W latach 2018 — 2021 pracowałem jako Zewnętrzny eCommerce Manager odpowiedzialny za zwiększanie sprzedaży w sklepach na Shopify i Shoper oraz jako Product Owner odpowiedzialny za wdrożenia sklepów na Shopify, Shopify PLUS i Shoper w Agencji Shopify eCommerce.
Od niedawna moje doświadczenie związane było z zarządzaniem sprzedażą w sklepie internetowym dla marki Paul Rich realizującej sprzedaż w modelu D2C, która generuje obroty kilkunastu milionów dolarów rocznie. W projekcie odpowiedzialny byłem głównie za sprzedaż, tj.: optymalizację współczynnika konwersji, budowanie zespołu eCommerce, wdrażanie zmian na Shopify PLUS z zespołem UX/UI Designerów, Shopify Developerów, wdrażanie rozwiązań zwiększających retencję (program lojalnościowy) oraz wdrożenie dedykowanego sklepu na Shopify PLUS na rynek europejski.
Link do case study z wdrożenia sklepu na Shopify PLUS [tutaj]. Link do Case Study z optymalizacji współczynnika konwersji o 15% [tutaj].
Najważniejsze osiągnięcia jako eCommerce Manager
%
Wzrost ruchu organicznego 2 tyg. po wykonanej migracji SEO dla branży specjalistycznej.
%
Średni roczny wzrost sprzedaży dla marki z branży FMCG.
Zrealizowanych testów A/B w ramach CRO dla marki Paul Rich Watches.
%
Wzrost średniej wartości konwersji dla sklepu internetowego Paul Rich Watches.
%
Wzrost średniej wartości konwersji dla sklepu internetowego Yoga Bazar.
Referencje
Polecam współpracę z Grzegorzem jako specjalistą w zakresie technologii na Shopify PLUS, specjalistą od poprawy współczynnika konwersji oraz managerem ds. rozwoju sklepu internetowego.
Polecam współpracę z Grzegorzem Sękowskim jako zewnętrznym specjalistą od poprawy współczynnika konwersji oraz managerem ds. rozwoju sprzedaży w sklepie internetowym.