Strona główna 9 Optymalizacja konwersji eCommerce

Optymalizacja konwersji eCommerce

optymalizacja konwersji ecommerce

Optymalizacja konwersji eCommerce założenia

 

Optymalizacja konwersji eCommerce to działania w obrębie strony internetowej (on – side), mające na celu zwiększenie ilości transakcji, bez zwiększania ilości użytkowników na stronie. W procesie optymalizacji konwersji zależy nam głównie na:

• Poprawie ścieżki zakupowej klienta
• Zwiększeniu zaufania do marki, produktu lub sklepu internetowego
• Wywołaniu określonych zachowań behawioralnych (np. efekt ponaglenia, efekt niedostępności)

Oczekiwany roczny przychód

Wzrost współczynnika konwersji eCommerce o 15% dla sklepów internetowych z obrotami rocznymi: 2.5 mln, 10 mln, 20 mln zł spowoduje wzrost przychodów o:

Migracja sklepu na Shopify

Wzrost współczynnika konwersji eCommerce o 25% dla sklepów internetowych z obrotami rocznymi: 2.5 mln, 10 mln, 20 mln zł spowoduje wzrost przychodów o:

Migracja sklepu na Shopify

Optymalizacja konwersji eCommerce? Skontaktuj się!

 

Chcesz zwiększyć przychody w e-sklepie bez zwiększania nakładów na płatne media? Napisz do mnie!

Przebieg optymalizacja konwersji eCommerce

 

Aby optymalizacja konwersji eCommerce przeniosła jak najlepsze wyniki, warto wykonać ją według przetestowanego scenariusza.

przebieg optymalizacji konwersji ecommerce

Case Studies optymalizacja konwersji eCommerce

Jak zwiększyć współczynnik konwersji o 15% na Shopify PLUS?

Optymalizacja współczynnika konwersji Yogabazar

Jak zwiększyć współczynnik konwersji o 12% dla Yogabazar?

Opinie o współpracy CRO

 

Grzegorz wraz z zespołem zewnętrznych programistów oraz UX/UI designerów przygotowywał, koordynował oraz wdrażał testy mające na celu poprawę i optymalizację współczynnika konwersji na stronie Paul-Rich.Com. Dzięki temu średni wzrost konwersji wyniósł około 15%. Polecam współpracę z Grzegorzem jako specjalistą od poprawy współczynnika konwersji.

Paweł Rachelski

CEO & Founder, Paul Rich Watches

Współpracowałem z Grzegorzem przy poprawie współczynnika konwersji dla mojego sklepu Yogabazar.pl. Efektem kilkumiesięcznej współpracy, było zredukowanie współczynnika odrzuceń oraz podniesienie konwersji o 12%. Polecam współpracę z Grzegorzem Sękowskim jako zewnętrznym specjalistą od poprawy współczynnika konwersji oraz managerem ds. rozwoju sprzedaży w sklepie internetowym.

Marek Rogowski

CEO & Founder , Yoga Bazar

Moje publikacje dostępne są na portalach

Chcesz zwiększyć współczynnik konwersji eCommerce? Skontaktuj się!

 

Skorzystaj z pomocy doświadczonego Specjalisty CRO. Zwiększ ilość transakcji w e-sklepie!

Baza wiedzy Optymalizacja konwersji eCommerce

5/5 - (8 votes)
Poland