
Optymalizacja konwersji eCommerce założenia
Optymalizacja konwersji eCommerce to działania w obrębie strony internetowej (on – side), mające na celu zwiększenie ilości transakcji, bez zwiększania ilości użytkowników na stronie. W procesie optymalizacji konwersji zależy nam głównie na:
• Poprawie ścieżki zakupowej klienta
• Zwiększeniu zaufania do marki, produktu lub sklepu internetowego
• Wywołaniu określonych zachowań behawioralnych (np. efekt ponaglenia, efekt niedostępności)
Oczekiwany roczny przychód
Wzrost współczynnika konwersji eCommerce o 15% dla sklepów internetowych z obrotami rocznymi: 2.5 mln, 10 mln, 20 mln zł spowoduje wzrost przychodów o:

Wzrost współczynnika konwersji eCommerce o 25% dla sklepów internetowych z obrotami rocznymi: 2.5 mln, 10 mln, 20 mln zł spowoduje wzrost przychodów o:

Optymalizacja konwersji eCommerce? Skontaktuj się!
Chcesz zwiększyć przychody w e-sklepie bez zwiększania nakładów na płatne media? Napisz do mnie!
Przebieg optymalizacja konwersji eCommerce
Aby optymalizacja konwersji eCommerce przeniosła jak najlepsze wyniki, warto wykonać ją według przetestowanego scenariusza.
Case Studies optymalizacja konwersji eCommerce

Jak zwiększyć współczynnik konwersji o 15% na Shopify PLUS?

Jak zwiększyć współczynnik konwersji o 12% dla Yogabazar?
Opinie o współpracy CRO
Grzegorz wraz z zespołem zewnętrznych programistów oraz UX/UI designerów przygotowywał, koordynował oraz wdrażał testy mające na celu poprawę i optymalizację współczynnika konwersji na stronie Paul-Rich.Com. Dzięki temu średni wzrost konwersji wyniósł około 15%. Polecam współpracę z Grzegorzem jako specjalistą od poprawy współczynnika konwersji.
Współpracowałem z Grzegorzem przy poprawie współczynnika konwersji dla mojego sklepu Yogabazar.pl. Efektem kilkumiesięcznej współpracy, było zredukowanie współczynnika odrzuceń oraz podniesienie konwersji o 12%. Polecam współpracę z Grzegorzem Sękowskim jako zewnętrznym specjalistą od poprawy współczynnika konwersji oraz managerem ds. rozwoju sprzedaży w sklepie internetowym.
Moje publikacje dostępne są na portalach



Chcesz zwiększyć współczynnik konwersji eCommerce? Skontaktuj się!
Skorzystaj z pomocy doświadczonego Specjalisty CRO. Zwiększ ilość transakcji w e-sklepie!