Publikacje zewnętrzne

^
15 listopada 2021

Black Friday w eCommerce

Black Friday w e-commerce. Jak przygotować sklep internetowy?
Źródło: mamsklep.pl

Black Friday to jeden z najgorętszych okresów zakupowych w ciągu całego roku. Według badania Shoper.pl podczas tego okresu w 2020 r. wartość transakcji była wyższa o 53%* aniżeli w roku poprzednim. Z kolei firma Salesforce globalna wartość transakcji wyniosła 270 miliardów dolarów w samym handlu internetowym. 

^
3 listopada 2021
Skalowanie sprzedaży w sklepie internetowym

Shopify Plus – kiedy nie warto?
Źródło: brandactive.pl

Shopify to obecnie najbardziej dynamicznie rozwijająca się platforma eCommerce w modelu subskrypcyjnym (SaaS). System dostępny jest w kilku pakietach oraz wariantach cenowych. W poniższym artykule skupimy się na omówieniu poszczególnych możliwości Shopify w zależności od pakietu oraz przedstawimy, jaka licencja w zależności od etapu rozwoju biznesu eCommerce jest dla klienta optymalna.

^
12 sierpnia 2021
Skalowanie sprzedaży w sklepie internetowym

W jaki sposób skutecznie skalować sprzedaż w sklepie internetowym
Źródło: mamsklep.pl

Skalowanie sprzedaży w sklepie internetowym to nie lada wyzwanie, które wymaga od właścicieli szerokiego spojrzenia na biznes. eCommerce to maszyna składająca się z wielu elementów. Wniosek z tego jest prosty: działania w jednym obszarze mogą mieć wpływ na pozostałe.

^
16 lutego 2021

Open Cart na Shopify

Migracja SEO OpenCart na Shopify
Źródło: Brand Active

Prawidłowe przeniesienie ruchu organicznego ze starego systemu na nowy to jeden z najważniejszych etapów migracji. Jeżeli zadbamy o jego prawidłowy przebieg, nie narazimy się na spadki ruchu organicznego. Przed przystąpieniem do migracji sklepu musimy zastanowić się, które elementy starego systemu e-commerce są dla nas najbardziej istotne.

^
30 stycznia 2021

W jaki sposób skutecznie skalować sprzedaż w sklepie internetowym?

3 wskazówki, jak zmniejszyć koszty pozyskiwania nowych klientów w e-commerce
Źródło: ewp.pl

W 2020 r. w Polsce powstało blisko 11 tys. nowych sklepów internetowych. Ten gwałtowny przyrost znacząco wpływa na koszty pozyskiwania nowych klientów i reklamowania się online. Mierzenie wyników i optymalizacja wydatków na marketing to obecnie must have każdego zarządzającego biznesem e-commerce.

^
17 listopada 2020

Jak przygotować się na Black Friday?

Webinar Black Friday – Zrób to dobrze!
Źródło: Getreview

Webinar poświęcony przygotowaniom do Black Friday. Przygotowanie wspólnie we współpracy z Getreview.

^
30 września 2020

Automatyzacja marketingu Shopify

Automatyzacja marketingu w Shopify
Źródło: Brand Active

W Erze cyfryzacji e-commerce automatyzacja i poszukiwanie nowych kanałów dotarcia do klienta to klucz do osiągnięcia większej sprzedaży oraz zmniejszenia zasobów pracy przy sklepie. Wraz ze wzrostem skali, e-commerce manager powinien pomyśleć o automatyzacji części działań marketingowych. W poniższym artykule przedstawię kilka sprawdzonych narzędzi do automatyzacji marketingu oraz opiszę, w jaki sposób znajdują zastosowanie na platformie Shopify.

^
19 marca 2020

Sklep internetowy Shoper

Sklep internetowy Shoper – kiedy, dla kogo?
Źródło: Brand Active

Shoper to platforma e-commerce typu SaaS (software as a service). Oprogramowanie Shoper obsługuje kompleksowo cały proces: od przyjęcia zamówienia, przez wysyłkę, aż do etapu rozliczenia księgowo – magazynowego. Największą zaletą oprogramowania, jest gotowy silnik sklepowy z intuicyjnym interfejsem oraz dużą ilością gotowych integracji. Dzięki dużej popularności platformy powstało do tej pory sporo narzędzi umożliwiających integrację z dostawcami płatności, kurierami, czy programami magazynowo księgowymi.

^
27 listopad 2019

Webinar Case Study – marketing automation

Źródło: SALES MANAGO

15% uratowanych koszyków i wzrost bazy kontaktów o 350%. Case study przygotowane we współpracy z sales manago.

^
9 październik 2019

Optymalizacja konwersji w eCommerce

Konwersja w e-commerce – jak ją poprawić?
Źródło: Uniwersytet Shoper.pl

Analiza konwersji w e-sklepie to wieloaspektowy proces: sprawdzenie koszyka, UX, działań konkurencji, czy PR sklepu. Jak podejść do tego tematu?

^
30 lipca 2019

Ruch w sklepie internetowym

Źródła ruchu w sklepie internetowym
Źródło: Brand Active

Jednym z najważniejszych czynników decydujących o sprzedaży w Twoim sklepie internetowym jest ruch. W dużym uproszczeniu im większy i bardziej wartościowy ruch jest generowany na Twojej stronie, tym większa powinna być sprzedaż. Warto pamiętać, że wysokość konwersji zależy w głównej mierze od źródła ruchu, UX i UI sklepu, konkurencyjności oraz unique selling proposition, a nie samego ruchu.

^
1 lipca 2019
Kluczowe współczynniki KPI w eCommerce

Wskaźniki KPI e-commerce – czym są i jak je mierzyć
Źródło: Brand Active

Wskaźniki KPI e-commerce pozwalają mierzyć efektywność firmy oraz skuteczność jej działań. Dzięki prawidłowo dobranym wskaźnikom przedsiębiorstwo, może nadać odpowiedni kierunek rozwoju oraz określić najważniejsze kanały sprzedaży. Kluczowe jest dobranie wskaźników, które są łatwe do wdrożenia, dobrze sformułowane oraz zdefiniowane.

^
1 kwietnia 2019
Instagram

Bezpośredni marketplace już wkrótce na Instagramie!
Źródło: Brand Active

Facebook od dawna zapowiadał wprowadzenie zakupów bezpośrednich na Instagramie. Od teraz zakupy mają być prostsze, nie będą wymagać opuszczania aplikacji, a wszystkie formalności związane z dokonaniem zakupu zrobimy bezpośrednio na Instagramie. Od kilku dni nowa funkcjonalność (checkout on Instagram) zaczęła działać w Stanach Zjednoczonych. Największe marki odzieżowe, typu ZARA, H&M, Adidas zaczęły oznaczać swoje produkty na Instagramie z możliwością dokonywania bezpośredniego zakupu.

^
29 stycznia 2019

Opinie Konsumenckie Google

Opinie konsumenckie Google – czy warto je wprowadzać?
Źródło: Brand Active

Coraz więcej sprzedawców decyduje się na wdrożenie opinii konsumenckich Google w swoim sklepie. Czy rzeczywiście warto zdecydować się na ten krok? Firmy, które działają na rynku już od kilka lat mają wypracowaną sporą bazę opinii od: zaufane opinie Ceneo, Opineo, czy trusted shop. Czy warto podjąć krok i zrezygnować z dotychczasowej bazy klientów i zacząć budować nową bazę opinii Google? Poniżej przedstawiamy zalety oraz wady takiego rozwiązania.

^
15 stycznia 2019

Google Shopping Actions new marketplace

Google Shopping Actions nowy marketplace już wkrótce!
Źródło: Brand Active

Google shopping funkcjonuje już od kliku lat i dobrze jest znany sprzedawcom oraz konsumentom. Usługa, od której zaczęli to Product Listing Ads (PLA). Są to reklamy produktowe wyświetlające się w górnej części wyszukiwarki Google, rozliczane w formie CPC. Do chwili obecnej usługa Google shopping ewoluowała do oddzielnej zakładki, na której klienci mogą robić bezpośrednio zakupy. Teraz Google chce pójść krok dalej i wystartować z marketplacem, na wzór Amazona. Pierwszym rynkiem będzie Francja, gdzie niebawem ruszą wstępne testy.

^
7 grudnia 2018

Ceneo

Ceneo podnosi stawki za kliknięcie od stycznia 2019 roku
Źródło: Brand Active

Ceneo, które istnieje od 13 lat jest drugim co do wielkości serwisem e – commerce w Polsce. Posiada około 25 mln aktywnych ofert, 18 000 e-sklepów oraz 14 mln zaufanych opinii. Od 2009 roku program “zaufanych opinii” ewoluował do największej bazy rzetelnych opinii w Polsce. Od 2011 roku wprowadziło funkcję “kup na Ceneo”. Usługę dla kupujących bezpośrednio na Ceneo, bez przekierowania na stronę sklepu internetowego. Teraz zapowiada zmiany, chcąc od stycznia 2019 roku wprowadzić podwyżki cen.

^
19 listopada 2018

Szybkie zwroty InPost

Szybkie zwroty inPost, czy ktoś z nich korzysta?
Źródło: Brand Active

InPost wprowadził już kilka lat temu usługę szybkie zwroty dla klientów sklepów internetowych. Szybkie zwroty umożliwia zwroty zakupionych towarów do wybranych sklepów internetowych całkowicie za darmo.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie imienia oraz adresu e-mail w celu wysyłki Newslettera. Zaznaczając zgodę jednocześnie akceptuję warunki Polityki Prywatności. Zgoda jest dobrowolna i może zostać wycofana w dowolnym momencie.

 

Newsletter eCommerce

Wyrażam zgodę na przetwarzanie imienia oraz adresu e-mail w celu wysyłki Newslettera. Zaznaczając zgodę jednocześnie akceptuję warunki Polityki Prywatności. Zgoda jest dobrowolna i może zostać wycofana w dowolnym momencie.