eCommerce Manager

O blogu eCommerce Manager
Cześć!
Miło, jest mi Cię powitać na blogu poświęconym marketingowi, sprzedaży, web developmentowi dla branży eCommerce. Nazywam się Grzegorz Sękowski, z zawodu jestem eCommerce Managerem oraz ex właścicielem sklepu internetowego napnell.pl. Pomagam wdrażać, a następnie zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych. Na blogu znajdziesz sprawdzone wskazówki, poparte latami doświadczenia praktyków z branży eCommerce. Są to między innymi specjaliści eCommerce b2b, performance marketingu, e-mail marketing, czy Social Media. Czeka Cię tutaj dawka sporej merytorycznej wiedzy. 🙂 Zapraszam Cię do lektury bloga, a w razie pytań do kontaktu!
eCommerce development

Sklepy internetowe
Shopify ● Shopify PLUS

Migracje SEO
sklepu internetowego

Automatyzacje procesów
eCommerce

Project
management
marketing eCommerce

Podnoszenie marżowości
i rentowności sprzedaży

Optymalizacja współczynnika
konwersji

Kompleksowa analityka
sklepu internetowego

Zarządzanie zespołem marketingowym
Publikacje ekspertów eCommerce



Arkadiusz Szczudło
Adwokat - wspólnik kancelarii Creativa & wiceprezes Instytutu Prawa Mody


Przeczytaj najnowsze wpisy
Strategia Social Media w eCommerce – 5 Sprawdzonych elementów
Korzystanie z kanałów social media to obecnie jedna z najpopularniejszych aktywności internautów. Nie powinno to zatem nikogo dziwić, że około 48% światowej populacji aktywnie korzysta z Facebooka, Instagrama, czy Tik Toka.
Google Analytics w sklepie internetowym
Analityka w sklepie internetowym to jeden z najważniejszych elementów sklepu internetowego. Poprawnie skonfigurowany Google Analytics odpowie na większość pytań związanych ze sprzedażą, klientami, rentownością kanałów sprzedaży czy skutecznością podejmowanych działań marketingowych.
Jak sprzedać sklep internetowy?
Po 3 latach sprzedaży online (2 lata aktywnej) postanowiłem przekazać markę wraz ze sklepem internetowym osobom, które zajmą się jej rozwojem. W poniższym artykule przedstawię proces sprzedaży sklepu internetowego, od momentu poszukiwania nabywcy do jego finalizacji.