Strona główna 9 Wyniki organiczne – czym są?

Wyniki organiczne – czym są?

Wyniki organiczne – organic search/wyniki naturalne – to rezultaty wyszukiwania w przeglądarce internetowej mające postać bezpłatnych linków do stron www. Nie są efektem płatnych form reklamy ani przynależności do programów linków sponsorowanych. Wyniki te zależą głównie od dopasowania konkretnych witryn do zapytania internauty. Za wyświetlanie linków i ustalanie kolejności ich prezentowania odpowiada wyłącznie algorytm wyszukiwarki, z kolei na wyświetlenie strony na określonej pozycji w wynikach wyszukiwarek wpływ ma między innymi jej jakość, zawartość merytoryczna, odpowiednie wykorzystanie słów kluczowych. Źródłem wyników organicznych mogą być nie tylko wyniki wyszukiwania, ale i media społecznościowe, linki nieposiadające charakteru reklamy dostępne na innych stronach www, czy bezpośrednie wejścia na stronę po wpisaniu adresu URL.

Może zainteresuje Cię również: Google Search Console – co to jest i jak z niego korzystać?

Oceń post
Poland