eCommerce Manager

O blogu eCommerce Manager
Cześć!
Miło, jest mi Cię powitać na blogu poświęconym marketingowi, sprzedaży, web developmentowi dla branży eCommerce. Nazywam się Grzegorz Sękowski, z zawodu jestem eCommerce Managerem oraz ex właścicielem sklepu internetowego napnell.pl. Pomagam wdrażać, a następnie zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych. Na blogu znajdziesz sprawdzone wskazówki, poparte latami doświadczenia praktyków z branży eCommerce. Są to między innymi specjaliści eCommerce b2b, performance marketingu, e-mail marketing, czy Social Media. Czeka Cię tutaj dawka sporej merytorycznej wiedzy. 🙂 Zapraszam Cię do lektury bloga, a w razie pytań do kontaktu!
eCommerce development

Sklepy internetowe
Shopify ● Shopify PLUS

Migracje SEO
sklepu internetowego

Automatyzacje procesów
eCommerce

Project
management
marketing eCommerce

Podnoszenie marżowości
i rentowności sprzedaży

Optymalizacja współczynnika
konwersji

Kompleksowa analityka
sklepu internetowego

Zarządzanie zespołem marketingowym
Publikacje ekspertów eCommerce



Arkadiusz Szczudło
Adwokat - wspólnik kancelarii Creativa & wiceprezes Instytutu Prawa Mody


Przeczytaj najnowsze wpisy
Jak zabezpieczyć prawnie sklep internetowy?
Jeżeli regularnie dokonujesz zakupów online i tym samym jesteś częstym gościem sklepów internetowych, z pewnością zauważyłeś, że mimo pewnych różnic, łączy je całkiem sporo podobieństw.
Jak przygotować opisy produktów w sklepie internetowym?
Faktem jest, że opisy produktów to jeden z najbardziej istotnych elementów na stronie. To właśnie one są głównym czynnikiem, branym pod uwagę podczas podejmowania decyzji o zakupie.
Wdrożenie eCommerce b2b – gotowość przedsiębiorstwa
Wdrożenie eCommerce b2b często rozpoczyna się tak samo – „Wie Pan, chcielibyśmy wdrożyć b2b. Zależy nam na takich funkcjonalnościach (tutaj wymieniana jest słownie lub podsyłana lista funkcjonalności) i żeby dało się to jakoś połączyć z naszym systemem ERP…”.